دانلود آهنگ جدید کامیار به نام عاشق میمونم+پحش آنلاین+متن
تبلیغات
تبلیغات
نوشته شده توسط : محمدرضا

 

دانلود آهنگ جدید کامیار به نام عاشق میمونم با دو کیفیت 320 * 128 قرار گرفت

Download New Song Kamyar Called Ashegh Mimoonam

متن آهنگ جدید کامیار به نام عاشق میمونم در ادامه مطلب قرار گرفت

 

امتیاز خواننده از 10 / 7 میباشد

امتیاز موزیک از 10 / 7 میباشد

امتیاز تنظیم از 10 / 7 میباشد

امتیاز ترانه از 10 / 7 میباشد

مجموع امتیاز کل این آهنگ از 10 / 7 میباشد

متن آهنگ کامیار به نام عاشق میمونم

هرجا باشی دنبالت میگرده چشمای من

میدونی عشقت شده تموم دنیای من

عاشقت شدم میخوام که تو باشی

بدجوری بسته شدی به نفسم

عاشق میمونم تا همیشه

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

نه نمیشه نه نمیشه

عاشق میمونم تا همیشه

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

نه نمیشه نه نمیشه

*******************************

دانلود آهنگ کامیار به نام عاشق میمونم

*******************************

صاف و سادست اما فوق العاده است دنیای تو

تو جون منی تنها نزار این دیوونه رو

عشق منو بردار تو قلبت نگه دار

اگه تو دوسم داری به روت بیار

عاشق میمونم تا همیشه

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

نه نمیشه نه نمیشه

عاشق میمونم تا همیشه

تا ته دنیا عشق من کم نمیشه

نه نمیشه نه نمیشه

تمام متن آهنگ نزد راوه محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری بدون درج منبع ممنوع میباشد.

 



 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید کامیار به نام عاشق میمونم+پحش آنلاین+متن ,
:: بازدید از این مطلب : 948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: